11 Ocak 2011 Salı

Dikey Geçiş

Açıköğretim Fakültesinin iki yıllık ön lisans programlarından mezun olanlar "Meslek Yüksekokulları ve Açıköğretim Ön Lisans Programları Mezunlarının Lisans Öğrenimine Devamları Hakkında Yönetmelik" uyarınca ÖSYM'ce yapılan dikey geçiş sınavına katılarak örgün öğretime geçiş yapabilirler.



ÖSYM‟ce yapılan bu sınavlara son sınıfta okuyan öğrenciler ile mezun olanlar ilan edilen süre içerisinde baĢvurarak katılabilirler. Bu konuyla ilgili olarak http://www.osym.gov.tr adresini inceleyebilirsiniz.

Ayrıca, Meslek Yüksekokulu ve Açıköğretim Fakültesi ön lisans programlarından mezun olanlar, Anadolu Üniversitesi tarafından ilan edilen dikey geçiş koşullarını yerine getirdikleri takdirde açıköğretim sistemine göre öğretim yapan iktisat, İşletme Fakültelerinin 3. sınıfına doğrudan veya lisans öğrenimine hazırlık programına kayıt yaptırabilirler.

Dikey geçişle ile ilgili ayrıntılı bilgiye http:// www.anadolu.edu.tr adresindeki “Açıköğretim” linkinde bulunan “Sık Sorulan Sorular” bağlantısına tıklayarak erişilebilmektedir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder